Godmorgon!!!

Men vad var det egentligen som hände?

Jo, äntligen bröt förkylningen ut, som gäckat mej den senaste månaden. Befarade det värsta, men det verkar ha gått över förväntan!! Snorig, rivig i halsen och en dags feber, men det har varit helt ok!! Jag brukar vara en riktig man när jag är förkyld, ingen blir sjukare än jag ;) Men nu har jag varit på benen, och halleluja!!! så har jag hela tiden känt både lukt och smak!!

Det som grämt mej mest, är det faktum att jag missade det 90 minuter långa MRL passet i onsdags, som jag sett fram emot.. Men det kommer fler chanser!
Den här veckan är förövrigt den sista för terminen på gymmix, och jag jobbar kväll, så jag får vackert vänta med gympapass fram till i januari/februari nån gång, när man drar igång igen! Fram tills dess håller jag till på Pace, och sen blir det en massa härliga vinterpromenader!!



Min och N´s utmaning, verkar sluta i katastrof för min del :) UPP 2 kilo den första veckan :0!!!!!
Men jag vet att jag samlar vatten när jag blir förkyld, så jag tar det med ro, och vet att det har vänt till vägningen på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0