Grattis till mej :)

Idag har jag känt mej så himmelens vuxen :) FYRA koppar kaffe har jag druckit :) Jag som tycker det smakar riktigt illa, har nog lärt mej :)
Jag lovade en svåger att dricka kaffe när jag fyllt 30, och nu är jag ju snart 31, men nu så! Idag hände det, inge sånt där "barnkaffe" med chokladsmak, utan kaffe, iofs med BÅDE mjölk och socker, men ändå :)

Annars så måste jag bara skryta om hur duktigt jag varit med maten idag!! Frukost, lunch, middag, och tre mellanmål... Preciiiis som jag ska!! Så i morgon, i morgon, då kommer jag ha tappat de där förargeliga +2 kg, som jag drog på mej förra veckan!!

Dagens träning då... Inte så mycket träning, om ni frågar mej.. Men åtta km rask promenad har det blivit! Rätt nöjd ändå!!
I morgon så blir det mer promenader, 6 km+ 2.5 km+ 2 km=10.5 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0