Målsättningar och motivation

Nytt mål!!

Ni som följt mej ett tag, vet att jag siktade på en Klassiker under 2012. Alltså Vasaloppet, Lidingöloppet, Vansbrosimningen och Vätternrundan.

Ni som känner mej sedan ÄNNU längre tillbaka vet om min djupt rotade rädsla för vatten, och jag inser att detta inte kommer att gå, inte i år!
Jag är ALLDELES för dåligt förberedd... Eller det insåg jag ju redan i somras, då jag fick panik i Grycken under ett dopp med familjen.
Jag var fyra meter från land, då Per-Åke kom simmandes lite för nära, våra fötter nuddade varandra, paniken kom som ett brev på posten, tårarna sprutade och jag hyperventilerade och skrek...
Nej, Vansbrosimmet kommer inte att gå till sommaren.
I sommar, kommer jag att hårdträna på simdelen, för att stärka mej själv, och sedan, 2013 så kör jag klassikern! Det LOVAR jag!!!

Nej, mitt mål för i sommar, blir "trumvirvel" ...... MARATON!!Spännade va?! Kikar på olika maror, för att snart välja en, och har fått hjälp att lägga upp ett program, som ska ta mej dit!! Träningen börjar nu, och till somaren kommer jag vara mer än beredd!!

MOT NYA MÅL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0