Utmaningen

Nu är vi inne på den andra veckan, jag och Nette...
Mitt mål var att gå ner 5% av min kroppsvikt, på fyra veckor, och det började ju katastrofalt, med 2 kilo upp den första veckan... Nu vet jag ju att jag funkar så då jag är förkyld, men ändå... Dessutom har jag lidit av både det ena åh det andra.. Med det menar jag ägglossning, eller PMS, vilket vet jag inte riktigt, kroppen är i olag, och det har gjort att jag den senaste veckan (månaden) ätit kopiösa mängder lussebullar och pepparkakor :)
Men nu har jag ju ändå bestämt mej för att ro hem det hära, eftersom ett mycket ljuvligt pris står på spel, så nu är det bara järnet som gäller de här sista två veckorna :)
Tjuvvägde mej i morse, och det ser bra ut!! Det måste jag säga ;) Nu är jag ju ändå realist, och för att komma imål krävs det att jag ska gå ner 3.6 kg nu på två veckor, så det blir svårt, och jag tänker INTE svälta eller hålla på med, enligt mej, ohållbara pulverdieter.. Nej, högre förbrukning än intag, vilket innebär att jag måste hålla lite mer koll på vad jag äter och framförallt, NÄR jag äter!! Ska ju faktiskt hinna med att få i mej SJU mål om dagen, mellanmål inräknat!! Och då gäller det att planera, planera, planera :)
Åsså lite mer promenader på det!! Sen så!!



Kommentarer
Postat av: Nette

Äh bortförklaringar=P å du kommer inte att vinna för det ska jag göra;-)

2011-12-08 @ 19:32:11
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0