God morgon underbara vinterland!!

-6 grade ute i morse!! Betyder det att snön kommer att få ligga ytterligare en dag?! jag önskar jag önskar jag önskar!!!  EN ljuvlig låååångpromenad med B och Affe står på schemat idag, för det gäller att passa på!
En lång promenad i ett vackert vinterlandskap, är bland det underbaraste som finns!!

Appropå B, så sitter jag ju på jobbet nu, och eftrersom Pace är stängt för tillfället, Afron i går var inställd, och jag jobbar ända till kl 22 ikväll, så känner jag att jag VERKLIGEN behöver dränera mej på lite energi... SÅ nu väntar 40 minuter på Orbitreken vi har ståendes på jobbet!! Sen som jag sa, en lång promenad!! Det får bli  träningen för idag, och så blickar jag framåt, mot morgondagens MRL pass, som ska vara 90 minuter långt!!!
SÅ skönt det ska bli!!

En annan sak... Jag började ju 7 i morse, vilket betyder att barnen lämnades 6:20, och jag vet att det är hemskt, men de kommer bli där först till 17, så P-Å kan hämta dem, sen har de dessutom utvecklingssamtal, både Oscar och Victor.. DE kommer hem strax efter 18 ikväll... Hua!! Långt för små fina barnen... Men de har de ju bra, och de trivs, men ändå...
Det gjorde ont att lämna Olle bakom mej, ståendes i fönstret... Han står och ser på mej, med sina nötbruna ögon, och jag vill rusa tillbaka och aldrig släppa taget... SÅ blir det med minstingen ;)

Näe, det här går inte längre!!! Upp och rör på fläsket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0