It´s a beautiful day

Åhh vilken helg det har varit! Upp och ner, en salig blandning mellan gråt och skratt, hopp och förtvivlan kan man säga.
Det hela har berott på adventsstädningen och dess plats i vårt hem. Nu är det i alla fall städat,  lite lagomt pyntat, och nu är vi alla nöjda och glada! Den nya pannan är äntligen murad, vilket gör att vi inte behöver elda lika mycket längre, och nu är allt slafsigt och kladdigt och smutsigt jobb klart, och nu väntar finliret, måla och kakla, men det är lungt efter den här persen och prövningen!! 
Oh justa ja! En ny torkrumlare har ju hittat in, men det kanske jag redan berättat, och dessutom fick jag in ett torkskåp i hallen igår.. LOVELY!!! Inge mer blöta kläder hos Emma inte!!

Och snön har ju kommer för att stanna!? Eller jag hoppas och håller tummarna att vintern är här på riktigt, emn jag har starka tvivel ;) Idag blir det i alla fall en låååång promenad i det soliga vädret, för att njuta!! 
This is gonna be another lovely day!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för peppande kommentarer :)

... och för att du fick mig att hitta tillbaka till din blogg som jag följde förr men måste tappat bort på vägen :)



Och vad duktig du är med träning och allt!!

2011-11-28 @ 17:26:31
URL: http://saramariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0