just another day

Hur kan det komma sej, att hur mycket tid man än har på morgonen, så slutar det ALLTID med att man får stressa röven av sej för att inte komma försent till dagis, skola och sen jobb?!
Jag menar, stiger man upp klockan 4, så borde man ju hinna, men jag hitar sååå mycket att göra den tiden på morgonen. Det är min absoluta överlägset bästa tid på dygnet... Mellan 4-7 på morgonen, och mellan 21-02 på kvällen/natten.
Däremellan flyter allt på i sakat mak, jag gör det jag ska göra, men insirationen är nån annanstans.
Konstigt att jag verkligen inte behöver sova mer, men jag har ju åh aldrig sidan alltid varit nattvaken... I de tidiga tonåren, på högstadiet, då var jag trött, men det hör nog mest till åldern ;)

På träningsfronten vet jag inte riktigt hur jag står... Träningsväskan är packad för MRL, och halsen känns inte, om jag inte känner efter väldigt, väldigt, VÄLDIGT noga, men ska det va nödvändigt det?
Jag vill verkligen gå men får se hur det blir... Dagis ringde med de underbara nyheterna att Victor kräks... Men inte min tur att vabba, så jag sitter lugnt kvar här på jobbet jag ;)

Ha en bra dag alla fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0