nu så...

Åh!!! Vilken härlig dag! Om man nu inte som jag, länktar efter snön.. Men ska det nu inte behaga komma ner nå snö, så får det gärna va varmt och soligt i stället!!!
För mej väntar kvällsjobb från kl 15, och innan det ska jag hinna med att både städa kaninburarna, laga lunch åt familjen som håller sej hemma, och sen ut på en långpromenad med hunden... Vet inte hur det ska gå, men det underlättar nog om jag lyfter röven härifrån!

Jag och min fina vän N, har utmanat varandra!! 4 kg ner till jul, och den som vinner kammar hem storvinsten :) GAME ON!!! från och med i morgon, ska jag skärpa mej liiite bättre med maten, låta pepparkakorna hamna i barnens magar i stället för i min, och byta ut en chipspåe mot morötter... Jag kommer att vinna!!!

Kommentarer
Postat av: Nette

Inte en chans att du kommer vinna! Det här kommer jag att kamma hem =P

2011-11-25 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0