trött så in i bängen!

Var på världens härligaste afropass igår kväll!!! DEt var helt enkelt ljuvligt, rytmiskt, energiförnyande underbart!!! Precis som jag visste att det skulle bli!!

Idag krånglar däremot min hals igen, men det kan den gott göra ikväll, för jag är ändå bara sugen på att ligga i soffan, dricka päronsaft och äta pepparkakor med ädelost på! Energin är slut, finito, och inte undra på det... Dagen har spenderats med en finan systerdotter och en massa kilo köttfärs. Av det blev det kålpudding, kåldolmar, köttfärslimpa och köttbullar.... Nöjd och trött ska jag nu tappa upp ett bad, kånka in stora kandelabern och tända ljusen... sen blir det badkarsmyyys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0