Varför?!

Jag har alltid så många funderingar och frågor, som aldrig ställs eller kommer på pränt... De senaste veckorna har jag funderat över folk som tränar... De är sååå himla duktiga, släpar röven till gymnastikpasset, ska vara riktigt hälsosam,,,, för att parkera så NÄRA dörren som möjligt?!
Vet ni inte att vardagsmotionen är den viktigaste?! Och då är det följdaktligen MYCKET bättre att ställa bilen 200 meter bort, och på de stegen hinna andas en massa frik och härlig luft...

En annan sak jag funderar på är varför jag inte behöver sova... Som i morse, då klev jag upp fyra, donade, fixade och sen åkte på jobbet. Varit igång hela dagen och eftermiddagen och jag är tamejtusan fortfarande pigg som en mört..

Har kan jag dessutom vara SÅ mycket starkare i mitt vänstra ben, än i det högra? Nog för att man är lite assymetrisk på alla sätt och vis, men det här?! Blir till att extraträna högersidan från och med nu!!

NU ska jag krypa ner under täcket, med OnePiecen på, raggisarna på fötterna och filten som ett täcke på täcket!!! Om ni undrar är jag frysen och ikväll är det bara 21 grader inne... Rena rama iglon ;)


Kommentarer
Postat av: Nette

SV: Ja det var så vi tänkte, ut med det gamla och in med det nya;-)

Jag håller med om vardagsmotion. Tycker det är mycket bättre att förena nytta med motion, synd bara att det blir alldeles för lite av den varan för mig just nu.

2011-11-24 @ 08:41:01
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0