sköna söndag

Vilken helg, vilken vecka... Vilken kväll igår.
Dagen idag skulle spenderas i liggläge, sedan på jobbet. Inget blev som planerat.
Dagen började som den slutade, snurrigt, för att sedan eskalera i ett evinnerligt skurande av en hel massa liter sotblandat vatten. Över hela köksgolvet.
Jobbet fick bli inställt, jag fick skura, barnen fick vara hos sin underbara farmor, och sedan skurade jag lite till. Mellan varven mockade jag chips och ostbollar, för att avsluta med kababtallrik till middag. Hela kostcirkeln, som kompletterades med en promenad hela vägen till kaninburarna. Nöjd och glad med min dag, om det inte vore för förlorad inkomst samtidigt som utgifterna eskalerade till oanade höjder. Very nice, fint så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0